Introduzione di un mixer di muvimentu bidimensionale

Introduzione:
Stu mixer di muvimentu bidimensionale hè principalmente cumpostu di trè parti: u tamburinu, u quadru di swing è u quadru. U tamburu hè muntatu nantu à un quadru basculante è hè sustinutu da quattru rulli è posizionati assialmente da duie rote di ritenzione. Trà i quattru rulli di supportu, dui di i roti di guida sò trascinati da u sistema di putenza rotanti per rotà u cilindru rotativu; u quadru swinging hè guidatu da un inseme di crank swinging mecanismu, u crank swinging mecanismu hè muntatu nantu à u quadru, è u quadru swinging hè sustinutu da u cuscinettu L'assemblea hè sustinutu nantu à u rack.

 
  1. Feature:
U tamburinu di u mixer bidimensionale di u muvimentu pò esse realizatu dui movimenti à u stessu tempu, unu per a rotazione di u tamburinu è l'altru per u swing di u tamburinu cù u quadru di swing. A mistura hè rotata, invertita è mischjata cù u tamburinu in u tamburinu, è u muvimentu di mischju di a manca è a diritta avanti è avanti si faci cù u swing di u tamburinu. Sutta l'azzione cumuna di i dui movimenti, u materiale hè cumplettamente ottenutu in pocu tempu. u mischju di. U mixer bidimensionale EYH hè adattatu per u mischju di tutti i materiali in polvere è granulari.
 
Applicazione:
Stu miscelatore di muvimentu multidirezionale hè un miscelatore di materiale largamente utilizatu in l'industria farmaceutica, chimica, metallurgica, alimentaria, industria ligera, agricultura è altre industrii. A macchina pò mischjà polveri o granuli assai uniformi per ottene u megliu risultati dopu a mischja.

Post tempu: 2024-05-27 16:38:43